+3226485509 | info@askservices.be

U hebt de keuze tussen papieren en elektronische dienstencheques.

  

Wat is het verschil?

De papieren dienstencheques worden u, na betaling, per post toegestuurd en u geeft de huishoudhulp voor elk gepresteerd uur een gedateerde en ondertekende cheque.
Bij elektronische dienstencheques gaat de huishoudhulp de prestatie met uw telefoontoestel inbellen. Na de validatie door onze diensten ontvangt u van Sodexo altijd een mail waarin staat hoe u de dienstencheques (elektronisch) kan bevestigen.

Na deze bevestiging worden zij pas in mindering gebracht van uw saldo. Sodexo bezorgt u na de inschrijving ook een login en paswoord om uw elektronisch portefeuille te beheren. Tevens kan u zelf in uw profiel veranderingen aanbrengen in uw persoonlijke gegevens alsook altijd uw keuze van papieren of elektronische dienstencheques wijzigen.

 

Hoe werken de elektronische dienstencheques?

Hieronder vindt u de verschillende stappen van het systeem van de elektronische dienstencheques die op u van toepassing zijn:
    • U bestelt elektronische dienstencheques. Uw elektronische portefeuille wordt automatisch aangevuld en weergegeven in uw Beveiligde Zone.
    • Uw erkende onderneming verifieert en valideert de informatie die de huishoudhulp telefonisch doorgeeft (ten laatste 5 werkdagen na de prestatie).
    • U controleert en bevestigt de prestatie op uw Beveiligde Zone (ten laatste 9 werkdagen na de prestatie).
    • Na afloop van deze termijn van 9 werkdagen wordt deze automatisch zonder uw tussenkomst gevalideerd.

* Om automatisch bij elke bestelling elektronische dienstencheques te ontvangen, moet u de gewenste soort dienstencheque in uw gegevens aanpassen.

Werklijst

Wij willen u graag beter van dienst zijn, hieronder vindt u de in te vullen WERKLIJST voor de poetsdame met allerhande huistaken om wekelijks, tweewekelijks... te presteren.